Beach route R44 - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Evy en Willem - WaarBenJij.nu Beach route R44 - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Evy en Willem - WaarBenJij.nu

Beach route R44

Door: Willem en Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy en Willem

14 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Hermanus

Met de wijnvelden in ons achterhoofd, vertrokken we vandaag rond een uurtje of 10 in de richting van Hermanus!
Helaas voorspelde ze voor vandaag slecht weer en deze voorspelling is daadwerkelijk uitgekomen!! Het kwam met bakken uit de lucht, windstoten waarvoor Nederland code rood af zou geven en extra borden met vallende stenen uit de bergen!

Ondanks de weervoorspellingen zijn we vol goede moed naar Hermanus gereden, over de beach road, R44!! Een onwijs mooie route met aan de linkerhand hoge bergen en aan je rechterhand de oceaan!! Twee totaal verschillende uitzichten die vanzelf in elkaar overlopen en waar wij met onze auto doorheen slingeren!! Geweldig.

Aangekomen bij de accommodatie in Hermanus werden we opgewacht door een vrouw, die ons beide deed denken aan Mrs. Bucket (serie: Schone Schijn). Vanaf het moment dat ze ons begroette ratelde ze, met een hoog piepstemmetje, aan een stuk door!! Ze vertelde ons dat er nog geen walvissen langs de kust gespot waren maar dat het wel ieder moment kan gebeuren dat de walvisroeper alarm slaat met zijn zeewierhoorn! Nu maar hard hopen dus..

In de avond zijn we naar een restaurantje gegaan waar we beide een heerlijke pasta hebben gegeten en een drankje hebben gedronken!! Eindelijk had Willem een biertje, die niet naar boter smaakte, genieten dus voor hem!!

• 15 Juni 2014 - 19:21

Nannie:

Heyyyyy kids,

dat zal wel spannend zijn geweest nederlandse code rood in Zuid-Afrika...maar misschien is het weer type daar wel normal voor deze tijd van het jaar.
    En op avontuur gaan is ook echt op avontuur gaan complete met vallend gesteente!!!

Proost Willem!!! En doe mrs. Bucket (you announce it als mrs. Bouquet) de groetjes uit het verre Nederland....

Kisssssssssssssssssssss

• 15 Juni 2014 - 21:48

Jalmer:

Hey vriendjes,

Fijn om te horen dat jullie het zo goed hebben. Zijn hier wel een beetje jaloers maar in Mol is het ook leuk! Leuke stukjes schrijf je Eef. Komen er ook nog foto's? Ik wens jullie nog heel veel plezier en tot snel.

Xxx