Wat de Ranger kan, kunnen wij ook:) - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Evy en Willem - WaarBenJij.nu Wat de Ranger kan, kunnen wij ook:) - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Evy en Willem - WaarBenJij.nu

Wat de Ranger kan, kunnen wij ook:)

Door: Willem en Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy en Willem

19 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Addo

Na een heerlijke omelette met kaas en bacon gegeten te hebben, moesten we besluiten wat te doen! Het weer in de ochtend was niet goed en de Ranger had gisteren aangegeven dat je geen dieren ziet als het regent omdat ze zich dan verschuilen in de bosjes!!
Toch gedaan waarvoor we zijn gekomen en in de auto gestapt op weg naar het Addo elephant Park!! Alle tips van de Ranger in acht genomen en rijden maar!! Aan het begin van de tocht was het nog aan het miezeren en zagen we inderdaad geen dieren, tot de zon verscheen, we aangekomen waren bij de opervlakte en alle dieren ontwaakte!! Zebra's, olifanten, vossen, herten, hartenbokken en ook een aantal dieren die wij niet kennen. We hebben echt vanalles gezien:) super gaaf om met je eigen auto op een grote open vlakte te staan, helemaal omringt door allerlei wilde dieren...

Na een paar uur rijden waren we weer een paar 100 meter van de poort verwijdert, toen er uit de bosjes opeens een gigantisch grote olifant voor onze neus stond! Op de rem, auto aan de kant, motor uit en de olifant op zijn eigen tempo laten passeren... Wow, wat een beleving!!

De avond rustig aangedaan!! Morgen staat de binnenlandse vlucht van Port Elisabeth naar Durban gepland... Vanaf dat moment hebben we mooi weer en gaan we nog vele gave momenten beleven!!

• 20 Juni 2014 - 11:06

Nannie:

Heyyyyy kidsssssssssssssssssss,

hahahahah een gigantische olifant nog wel!!!! Daar ga je wel voor aan de kant toch!!!

Maar heerlijk om te horen dat het mooi weer werd en alle dieren zich aan jullie hebben laten zien.

Ik had ze van te voren een s.o.s. gestuurd....WEL TEVOORSCHIJN KOMEN ALS WILLEM EN EVY NAAR JULLIE KOMEN KIJKEN!!!!

De binnenlandse vlucht zal ook wel prachtig zijn want dan stijg je niet zo hoog en als het mooi weer is kun je goed naar beneden kijken!!!

Geniet ervan!!!

Kissssssssssssssssssssssssssssss

• 20 Juni 2014 - 15:01

Babs:

Komt goed dar dat ie en lees ik wel.
    Wel fijn dat het weer vandaag beter word.
    Nou geniet en ik volg jullie op de voet.
    Grtz babs

• 20 Juni 2014 - 18:07

Ome Rob:

Dat zal wel schrikken geweest zijn, als daar ineens zo'n reus van een olifant voor de auto springt.
    Leuke dingen maken jullie mee.
    Veel plezier op weg naar durban.

Robert

Trouwens, Leuke fotos.

• 21 Juni 2014 - 05:22

Lotte:

Ha Eef en Willem ,

Genieten zo!!! Jammer dat de cagediving en de walvissen niet gelukt zijn maar dat komt dan vast en zeker de volgende keer.
    Krijg heimwee naar SA door jullie verhalen. Veel plezier in Durban en Drakensbergen. Geniet geniet geniet

Xxx