Een ordinaire vakantiedag.... - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Evy en Willem - WaarBenJij.nu Een ordinaire vakantiedag.... - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Evy en Willem - WaarBenJij.nu

Een ordinaire vakantiedag....

Door: Willem en Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy en Willem

24 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Beetje gek misschien, ben je in Zuid Afrika heb je behoefte aan een "normale" vakantiedag!! Op je badhanddoekje lekker op het strand liggen of lamballen op een strandstoel aan het zwembad!!
Zo gezegd, zo gedaan!! Wij hebben een relax dagje, een normale vakantie dag!! Chillen in de zon, vooral relaxen en hopen dat je nog een beetje bruin wordt ook:)!!

We zijn gestart aan het strand...Boekje erbij, wind stil en 27 graden puur genieten!! Echter vonden zuid Afrikaanse mensen ons maar een beetje vreemd, het is hier namelijk winter op dit moment!! Alle locals hebben een dikke trui/ jas aan en sommige van hen tevens ook een muts!! Hilarisch als wij, Nederlanders, daar tussen liggen in onze bikini/ zwembroek heerlijk aan het genieten van het warme weer!! Want ondanks dat zij het koud hebben, is het voor ons heerlijk zomer weer:)...
Uiteindelijk rond het middag uur het strand ingewisseld voor het zwembad, zo voelde we ons minder bekeken... En hebben we beide genoten van een chill dagje en zijn we weer lekker bij getankt om aan het laatste deel van de reis te beginnen!!

Naar onze mening gaat het veel te snel!!

• 26 Juni 2014 - 23:37

Nannie:

Heyyyy kidsssss,

eindelijk ...eindelijk...eindelijk...chilleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

En bruine...en dan in de winter ook nog eens 27 graden....bofbipsen dat jullie zijn!!!

KIssssssssssssssssssssssssssssss