Een hoop turbulentie in Zuid-Afrika!! - Reisverslag uit Pietermaritzburg, Zuid-Afrika van Evy en Willem - WaarBenJij.nu Een hoop turbulentie in Zuid-Afrika!! - Reisverslag uit Pietermaritzburg, Zuid-Afrika van Evy en Willem - WaarBenJij.nu

Een hoop turbulentie in Zuid-Afrika!!

Door: Willem en Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy en Willem

20 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Pietermaritzburg

Vandaag stond in het teken van de binnenlandse vlucht van Port Elisabeth naar Durban!! Iedereen die ons kent, weet dat het een dag zal worden van weinig woorden en vooral hopen dat deze dag snel voorbij is:)!!

Aangekomen op de AirPort de auto inleveren, de koffers afgeven en de handbagage controle door!! Een douane mogen we het niet noemen... Er werd nauwelijks iets gecheckt of gecontroleerd!! Naar het vliegtuig moesten we lopen, leuke ervaring!! De vlucht was een vlucht die we beide snel moeten vergeten, wat een turbulentie.. Te eng... Zelfs Willem was erg blij dat hij geland was!!! Wat een heftige enge vlucht!! Maar goed over twee weken mogen we weer 11 uur!! Laten we hopen dat we dan een betere vlucht hebben;)

Na de vlucht, auto huren en rijden naar onze volgende accommodatie... Deze accommodatie hebben we geboekt als tussenstop voor onze trip naar de Drakensbergen, dus morgen vroeg op pad om veel te kunnen zien!!
De accommodatie is gaaf!! We slapen aankomende nacht tussen de wilde dieren... Voor onze deur zie je de voetsporen van de wilde dieren die hier in de omgeving wonen!! Toen we naar ons verblijf reden zagen we al herten en giraffe lopen!!
Al die wilde dieren zijn vet, maar die insecten mogen ze van mij weglaten!! Toen ik mijn koffer open wilde maken zat er opeens een hagedis op mijn hand, een hele kleine maar toch omdat ik het niet verwacht had begon ik spontaan te gillen:)
Mijn eigen held, Willem, heeft mijn koffer buiten gezet en ervoor gezorgd dat meneer de hagedis weer lekker buiten zat, waar hij hoort te zijn:)... Dit is pas een begin van alle, grotere, insecten die nog komen gaan helaas... Alvast mezelf instellen zodat Willem niet iedere keer schikt van mijn gegil!!! Hihi..

  • 20 Juni 2014 - 23:25

    Nannie:

    Heyyyy kidssssssssss,

    jullie maken ze niet meer gek als jullie gaan vliegen!!!!

    Groot of klein vliegtuig, korte of lange landingsbaan,
    Wel of geen landingsbaan,

    Gaat voortaan van een leie dakkie!!!

    Enne geef effe een knuffel aan meneer de Leeuw...die de hele nacht voor jullie deur ligt!!!


    Kisssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy en Willem

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 696
Totaal aantal bezoekers 9542

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2019 - 22 Oktober 2019

Rondreis Spanje

01 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Juni 2014 - 04 Juli 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: